«Інфоксводоканал»: своєчасна оплата – запорука оперативного усунення аварій

В службу «Горводопровод» філії «Інфоксводоканал» щодня надходить близько сорока заявок на заміну і ремонт водопровідних мереж. Це вдвічі більше, ніж кілька місяців тому.

Бригади «Горводопровода» проводять роботи по ремонту мереж навіть у вихідні і святкові дні – в будь-який час доби і при будь-якій погоді. Для «Інфоксводоканалу» головне – щоб люди були з водою. І тому навіть у разі аварії, воду намагаються відключати тільки вже після розкопки і проведення самих робіт. Але з різким зміною температурного режиму в осінньо-зимовий період кількість аварій традиційно збільшується, розповів директор департаменту водопостачання філії «Інфоксводоканал» Андрій Єрченко. Також, з початком опалювального сезону, значно збільшується навантаження на водопровідні мережі.

Щоб надавати одеситам тільки якісні послуги, в найкоротші терміни реагувати на аварійні ситуації, підприємству необхідно мати оборотні кошти на утримання техніки та створення стратегічного запасу витратних та пально-мастильних матеріалів. Та й очищення і знезараження дністровської води, її доставка споживачам також вимагає вкладень. Тільки оплата електроенергії щомісяця обходиться підприємству близько 30 мільйонів гривень.

При цьому, на сьогоднішній день тільки половина одеситів платить за поставку води вчасно, а багатомільйонні борги городян заганяють у борги водоканал і ставлять у важке становище всю технічну та аварійну службу. Кожен споживач повинен задуматися про те, що від його своєчасної оплати залежить наявність води в крані, оперативне усунення аварій та заміна старих комунікацій на нові. Адже всім приємно, коли вода подається без збоїв, а обладнання оновлюється і модернізується.

Wildcard SSL