Половина одеситів ще не оплатили травневі нарахування за воду

Тільки близько 50 % киян сплатили за надані в травні послуги водокористування. Більша половина споживачів (близько 150 тисяч) накопичили борги перед «Инфоксводоканалом» на суму 129 мільйонів гривень. Крім зростання кількості системних неплатежів, співробітники підприємства відзначають все більше випадків оплати послуг водокористування з затримкою - не щомісяця до 20-го числа, а раз на 2-3 місяці. При цьому, навіть деякі отримувачі субсидій не поспішають сплачувати обов'язкову частку платежу за водокористування, вони стають боржниками і ризикують втратити субсидії цілому.

Настільки низька платіжна дисципліна абонентів негативно впливає на надійність водопостачання всього міста, особливо в жаркий період року. З приходом літа кількість води, споживаної городянами, збільшується в рази. А разом з цим зростають і витрати водоканалу, розповів заступник начальника управління «Водозбут» Олександр Самбур. Так, якщо ще кілька тижнів тому в добу одеситам подавалося близько 300 тисяч кубометрів води, то зараз ця цифра зросла до 400. Відповідно набагато більше витрат йде на електроенергію, ПММ, реагенти для очищення води.

Тому, щоб не допустити перебоїв у постачанні питної води в місто, «Інфоксводоканалу» знову довелося посилити роботу з неплатниками. У рази збільшилася кількість обмежень надання послуг боржникам з допомогою установки «Кріт» і Служби за відключень.

«Це вимушена міра. Ми збільшили кількість бригад «Крота» і груп по роботі з боржниками. Однак, у кожному разі намагаємося достукатися до абонента. Але, на жаль в тиждень доводиться обмежувати не менше сотні неплатників», зазначив Олександр Самбур.

«Інфоксводоканал» звертається до абонентів з проханням не накопичувати борги і не створювати собі труднощі і підприємству. У разі виникнення фінансових труднощів краще не ховатися від водоканалу, а вести конструктивний діалог з погашення боргу і оплачувати в силу своїх можливостей.

Wildcard SSL