Про порядок оформлення субсидії та компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг
Одеська міська влада допоможе розібратися в різних видах допомоги, оформити субсидію, компенсацію додаткових витрат на комунальні послуги
В Україні з весни 2014 року підвищено ціни і тарифи на житлово-комунальні послуги:
- з 1 травня – на газ;
- з 1 червня на електроенергію;
- з 1 липня на водопостачання та водовідведення.
Результат – значне подорожчання послуг ЖКГ.
Багатьом громадянам буде важко оплачувати послуги ЖКГ за новими тарифами.
Але держава передбачила механізми соціальної підтримки громадян в умовах підвищення цін і тарифів.
Так, з 1995 року на всій території нашої країни діютьПрограма житлових субсидій.Для пом`якшення "тарифного шоку" уряд передбачивновий механізм компенсацій.Сім`ям з низьким рівнем доходів держава може отримати різницю між платежами до і після підвищення.
Субсидія або компенсація?
Кожен городянин може подати документи і на субсидію, і на компенсацію.
Що таке субсидія?
Якщо Ви оплачуєте за житлово-комунальні послуги вище 15% сукупного доходу вашої сім`ї, то держава покриє різницю. Це називається субсидія. Якщо в сім`ї є неповнолітні діти або особи з особливими потребами, якщо сім`я складається лише з пенсіонерів та осіб з особливими потребами – то держава покриє витрати на житлово-комунальні послуги, що перевищують 10% сукупного доходу сім`ї.
Субсидія на загальних підставах не призначається, якщо за адресою прописані працездатні особи, які не працюють, не вчаться за денною формою навчання, не перебувають на обліку в службі зайнятості (крім декретної відпустки), якщо заявник не є власником житла, якщо хто-небудь з прописаних осіб має у володінні (користуванні) більше ніж одне житлове приміщення, загальна площа яких перевищує норми, або протягом року вчинив велику покупку (квартира, автомобіль та ін.).
В таких випадках субсидія може призначатися за рішенням комісії у виняткових випадках.
Для призначення субсидії необхідно надати заяву та декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні.
Якщо в складі сім`ї є працюючі, додатково додаються довідки про доходи за попередні 6 місяців.
Необхідно пам`ятати, що субсидія призначається в межах норм і нормативів, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Що таке компенсація?
Компенсація – це різниця між сумою, які ви раніше платили за послуги ЖКГ (до підвищення) і сумою, яку ви платите зараз. цю різницю компенсує держава, якщо сукупний дохід вашої родини не перевищує прожиткового мінімуму для сім`ї.
До відома: прожитковий мінімум
- для дітей до 6 років становить 1032 грн.;
- дітей від 6 до 18 років – 1286 грн.;
- непрацездатних осіб – 949 грн.,
- осіб працездатного віку – 1218 грн.
Компенсація поширюється на такі послуги як: газопостачання, централізоване опалення, централізоване постачання гарячої води.
Для призначення компенсації необхідно надати:
- заяву;
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства);
- довідка про склад зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб;
- довідка про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні осіб (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги).
Ви маєте право на компенсацію, навіть якщо не працюєте офіційно. У цьому випадку ваш дохід дорівнює прожитковому мінімуму для працездатних осіб.
При призначенні компенсації не враховується майновий стан сім`ї – наявність у власності іншого житла, транспортних засобів, великі покупки майна.
Щомісяця компенсація буде перераховуватися на рахунки підприємств, що надають зазначені послуги.
З питань призначення субсидії та компенсації звертатися до районних управлінь соціального захисту населення за місцем реєстрації та за телефонами « гарячих ліній » ;:
- Київський район (вул. Академіка Корольова, 9, 2 поверх) – тел. +380 (48) 705-41-76; +380 (48) 705-41-75;
- Малиновський район (вул. Косівська, 2д, к. 2) – тел. +380 (48) 705-16-60; +380 (48) 705-16-68; +380 (48) 705-19-01 (відділ субсидій);
- Приморський район (вул. Армійська, 9) – тел. 705-13-09; 705-13-35;
- Суворовський район (пр-т Добровольського, 120а) – тел. +380 (48) 705-59-82; +380 (48) 705-59-71.
-
Повідомлення
-
Тарифи
-
Відключення
-
Події