«Кріт» йде до неплатників житлового масиву Котовського: від водовідведення будуть відключати більше десяти квартир в день

«Кріт» йде до неплатників житлового масиву Котовського: від водовідведення будуть відключати більше десяти квартир в день
Філія «Інфоксводоканал» нагадує своїм абонентам, що у разі якщо вони не оплачують послуги, то підприємство має право обмежити водовідведення злісних неплатників.
Проведений аналіз заборгованості показав, що найгірша ситуація з оплатою за воду – в Суворовському районі р. Одеса, жителі якого заборгували водоканалу близько 8,5 мільйонів гривень. На попередження про необхідність погашення заборгованості неплатники не реагують. У зв`язку з цим, філія «Інфоксводоканал» почав відпрацювання злісних неплатників селища Котовського. Для цього поряд з іншими санкціями до боротьбі з боржниками залучили додаткові бригади так званих «Кротів». Кріт» – спеціальна технологія, яка дозволяє обмежити водовідведення для конкретної квартири.
«На сьогоднішній день склалася критична ситуація з платежами за послуги водопостачання та водооведения. Проаналізувавши ситуацію по всіх абонентським відділам, Інфоксводоканал прийняв рішення направити додаткові зусилля і бригади по роботі з "Кротом" Суворовський абонентський відділ. Таким чином, ми плануємо обмежувати більше 10 квартир злісних боржників в день», – підкреслив начальник Суворовського абонентського відділу «Інфоксводоканалу» Андрій Руснак перед початком обмеження абонентів від мережі водовідведення.
За систематичні неплатежі постраждали власники 2-х квартир на вулиці Затонського. У першому випадку абонент не платив за послуги з березня 2013 року, у другому – термін заборгованості склав близько року. Обмеження минуло після третього попередження, яке було вручено особисто в руки абоненту під розписку.
«Ми розносили абонентам попередження з проханням оплатити послуги водокористування та водовідведення, але вони виявилися неефективними. Тепер ми застосуємо сучасний пристрій під назвою "Кріт", яке дозволяє швидко і мобільно відключати абонентів від послуг", – зауважив Андрій Руснак.
Більш того, «Кріт» знає кожного злісного неплатника і незабаром до нього прийде.
У свою чергу, філія «Інфоксводоканал» дякує всіх абонентів за своєчасні оплати і впевнений, що боржники не повинні користуватися послугами за рахунок добросовісних платників.
-
Повідомлення
-
Тарифи
-
Відключення
-
Події