arrow-left Назад до новин

«Інфоксводоканал» впроваджує нові сервіси для своїх абонентів

news-img

З метою підвищення якості обслуговування споживачів філія «Інфоксводоканал» п'ять років тому створила повноцінний кол-центр. Він був створений для того, щоб кожен споживач міг у зручний для себе час зателефонувати на «гарячу лінію» і дізнатися відповідь на будь-яке питання, пов'язане з послугами водопостачання та водовідведення.

На сьогоднішній день в кол-центрі водоканалу працює 43 оператора, які можуть прийняти не менше 4 тисяч дзвінків на добу, або більше 50 тисяч дзвінків на місяць. До речі, за п'ятирічний період своєї роботи було оброблено 2,5 млн дзвінків споживачів.

До речі, одеський кол-центр став першим і залишається єдиним серед водоканалів України контакт центром повного профілю з цілодобовим режимом роботи.

Абонентам «Інфоксводоканала» не потрібно при першій необхідності звертатися до абонвідділів. Інформацію про нарахування за воду, тарифах, платежах, планових і аварійних роботах можна дізнатися в кол-центрі. Також по телефону можна замовити установку, опломбування або перевірку водоміра, викликати контролера, залишити скаргу або звернення.

Фахівці водоканалу відзначають, за допомогою спеціального програмного забезпечення всі дзвінки фіксуються, а заявки реєструються і вже протягом декількох хвилин передаються безпосередньо виконавцю. Кожна заявка має термін виконання і знаходиться під контролем керівництва. При відпрацюванні аварійних заявок співробітники технічних служб використовують геоінформаційну систему. «Інфоксводоканал» ще в 2014 році розробив унікальну в Україні інтерактивну електронну карту, на якій відображені всі водопровідні та каналізаційні мережі міста. Також спеціальна програма містить дані про діаметрах трубопроводів, запірних арматурах і дозволяє технічним службам отримувати оперативну інформацію з ліквідації аварійних робіт.

Для зручності одеситів в кол-центрі впроваджені номери телефонів всіх операторів мобільного зв'язку. Крім цього задати питання можна прямо з сайту водоканалу через функцію зворотного зв'язку, оператори також консультують в месенджері Viber. Кожен бажаючий може підписатися на канал підприємства в месенджері Телеграм і на сторінку водоканал в мережі Фейсбук.

Зараз фахівці водоканалу завершують впровадження чат-ботів в Телеграм і Viber, а також впритул розробляють сучасне мобільний додаток. «Вже найближчим часом одесити зможуть повідомляти геолокації і фото аварій, замовляти найпоширеніші послуги за допомогою смартфона, не звертаючись в кол-центр водоканалу», пообіцяв директор філії «Інфоксводоканал» Ігор Лисенко.

  • Повідомлення

    news img
    24.04.2025

    💦З ДНЕМ ВОДОПРОВІДНИКА!💪

    Ми дякуємо тим, хто щодня забезпечує нас чистою водою — у спеку й мороз, у будні та свята.

  • Тарифи

    news img
    27.12.2024

    Увага!

    З 01.01.2025 змінюються тарифи на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для споживачів всіх категорій, окрім населення.

  • Відключення

    news img
    07.05.2025

    📢 Увага, аварійне відключення води🚰 у частині Пересипського району 08 травня 2025 року!

    ✅ 08 травня 2025 року з 09:00 до 23:00 буде припинено подачу води

  • Події

    news img
    22.04.2024

    Фахівці "Інфоксводоканалу” здали кров для захисників України

    Кров для потреб поранених військових