«Інфоксводоканал» впроваджує нові сервіси для своїх абонентів

З метою підвищення якості обслуговування споживачів філія «Інфоксводоканал» п'ять років тому створила повноцінний кол-центр. Він був створений для того, щоб кожен споживач міг у зручний для себе час зателефонувати на «гарячу лінію» і дізнатися відповідь на будь-яке питання, пов'язане з послугами водопостачання та водовідведення.
На сьогоднішній день в кол-центрі водоканалу працює 43 оператора, які можуть прийняти не менше 4 тисяч дзвінків на добу, або більше 50 тисяч дзвінків на місяць. До речі, за п'ятирічний період своєї роботи було оброблено 2,5 млн дзвінків споживачів.
До речі, одеський кол-центр став першим і залишається єдиним серед водоканалів України контакт центром повного профілю з цілодобовим режимом роботи.
Абонентам «Інфоксводоканала» не потрібно при першій необхідності звертатися до абонвідділів. Інформацію про нарахування за воду, тарифах, платежах, планових і аварійних роботах можна дізнатися в кол-центрі. Також по телефону можна замовити установку, опломбування або перевірку водоміра, викликати контролера, залишити скаргу або звернення.
Фахівці водоканалу відзначають, за допомогою спеціального програмного забезпечення всі дзвінки фіксуються, а заявки реєструються і вже протягом декількох хвилин передаються безпосередньо виконавцю. Кожна заявка має термін виконання і знаходиться під контролем керівництва. При відпрацюванні аварійних заявок співробітники технічних служб використовують геоінформаційну систему. «Інфоксводоканал» ще в 2014 році розробив унікальну в Україні інтерактивну електронну карту, на якій відображені всі водопровідні та каналізаційні мережі міста. Також спеціальна програма містить дані про діаметрах трубопроводів, запірних арматурах і дозволяє технічним службам отримувати оперативну інформацію з ліквідації аварійних робіт.
Для зручності одеситів в кол-центрі впроваджені номери телефонів всіх операторів мобільного зв'язку. Крім цього задати питання можна прямо з сайту водоканалу через функцію зворотного зв'язку, оператори також консультують в месенджері Viber. Кожен бажаючий може підписатися на канал підприємства в месенджері Телеграм і на сторінку водоканал в мережі Фейсбук.
Зараз фахівці водоканалу завершують впровадження чат-ботів в Телеграм і Viber, а також впритул розробляють сучасне мобільний додаток. «Вже найближчим часом одесити зможуть повідомляти геолокації і фото аварій, замовляти найпоширеніші послуги за допомогою смартфона, не звертаючись в кол-центр водоканалу», пообіцяв директор філії «Інфоксводоканал» Ігор Лисенко.
-
Повідомлення
-
Тарифи
-
Відключення
-
Події