Одесити можуть платити за воду і передавати показання через Viber і Telegram

«Інфоксводоканал» розширює і спрощує спектр послуг віддаленого доступу для своїх споживачів.
З 19 травня показання приладів обліку води можна передавати за допомогою чат-ботів Viber і Тelegram, які були розроблені спільно з всеукраїнською платформою GKH.IN.UA.
Крім цього, для зручності споживачів в чат-боті є можливість перегляду балансу особового рахунку, а також сплатити за послуги в 1 клік. Оплата здійснюється без реєстрації в особистому кабінеті, при цьому відсутня комісія (незалежно від банку, що видав картку), а сам платіж видно в базі водоканалу вже протягом 10 хвилин.
Найближчим часом функціонал чат-ботів розшириться – з'явиться можливість оформлення різного роду заявок, зворотній зв'язок, а також онлайн-чат.
Фахівці водоканалу рекомендують споживачам передавати показання водомірів щомісяця з 20 до передостаннього робочого дня місяця. Робити це найзручніше за допомогою чат-ботів у популярних месенджерах, оскільки відпадає необхідність дзвінків до колл-центру. У такому разі вдасться розвантажити телефонні лінії колл-центру для інших звернень, не пов'язаних з передачею показань.
Приєднатися до чат-ботів можна за допомогою посилань:
або використовуючи QR коди:
-
Повідомлення
-
Тарифи
-
Відключення
-
Події