Одесити спожили води на 30% більше, але не платять за неї

Співробітники «Інфоксводоканалу» фіксують збільшення споживання води. Пов'язано це з приходом спеки, поливом зелених насаджень, початком літнього курортного сезону. Також на витрату води впливає необхідність більш ретельного та частого миття рук для запобігання коронавирусной інфекції.
У компанії відзначають, що в червні щодоби в будинку одеситів поставляють на 30% більше питної води, а це близько 400 тисяч кубометрів (~ 400 млн. літрів!). Крім цього очищають близько 260 тисяч кубометрів стоків.
Відповідно в рази збільшилося навантаження на інфраструктуру водоканалу, а також витрати на очищення, транспортування та постачання води.
Щодоби для підготовки та подачі чистої води використовується близько 360 тисяч кВт електроенергії, 3 тонни гіпохлориту, 1,2 тонни коагулянту, 3,5 тисячі літрів пально-мастильних матеріалів.
Крім цього, з приходом спеки і рясних опадів погіршується якість самої річкової води. Щоб її очистити до санітарних вимог до питної води знову ж таки необхідно більше фінансових витрат і трудових ресурсів, проводиться більш суворий лабораторний контроль.
У нинішніх умовах для нормальної діяльності водоканалу критично важливі своєчасні оплати за спожиті послуги. Адже загальний борг споживачів досі перевищує рекордну позначку у 200 млн. грн, а поточні платежі сплатили лише половина абонентів. Найгірша ситуація у Суворовському та Малиновському районах.
Зараз під час карантину водоканали не відключають боржників і не нараховують пеню. Однак багато споживачі сприйняли відсутність жорстких заходів як можливість взагалі не платити за комунальні послуги.
Підприємство опинилося в черговий раз в складних умовах, адже потрібно вчасно проводити модернізацію і заміну обладнання, а також безперебійно постачати якісну питну воду, що є просто життєво важливим під час карантину. Будь який водоканал не має інших засобів існування, окрім платежів споживачів за надані послуги.
Зі свого боку для безпеки абонентів «Інфоксводоканал» впровадив всі сучасні сервіси дистанційного обслуговування. На сайті водоканалу http://infoxvod.com.ua введена послуга оплати за воду в «один клік» без реєстрації і комісій, безкоштовно карткою будь-якого банку. Впроваджені чат-боти Вайбер і Телеграм, з допомогою яких можна зручно перевірити стан особового рахунку, передати свідчення та зробити оплату.
«Інфоксводоканал» звертається до абонентів з проханням не накопичувати борги, оплачувати за послуги щомісяця до 20 числа. Адже наявність води в крані буде залежати тільки від свідомості кожного мешканця міста.
-
Повідомлення
-
Тарифи
-
Відключення
-
Події