Якісні характеристики послуг

Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) якість комунальної послуги повинна відповідати вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства та договором. Обов`язок забезпечення відповідності якості комунальної послуги встановленим вимогам покладається на виконавця такої послуги.

Згідно з пунктом 1 частини другої статті 8 Закону виконавець комунальної послуги зобов`язаний забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання, у тому числі шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів.

Частиною третьою статті 14 Закону передбачено, що виконавець комунальної послуги за індивідуальним договором забезпечує відповідність кількісних та якісних характеристик послуги встановленим нормативам на межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача. Водночас відповідно до частини четвертої цієї статті у разі укладення колективного договору про надання комунальної послуги виконавець забезпечує відповідність кількісних та якісних характеристик послуги встановленим нормативам на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку.

Згідно зі статтею 23 Закону виконавець послуги з централізованого водопостачання повинен забезпечити її постачання безперервно, з гарантованим рівнем безпеки та величини тиску. Параметри якості води повинні відповідати встановленим законодавством вимогам. У свою чергу, статтею 24 Закону визначено, що критерієм якості послуги з централізованого водовідведення є безперешкодне приймання стічних вод у мережі виконавця з мереж споживача, за умови справності мереж споживача.

Відповідно до частини третьої статті 26 Закону виконавець комунальної послуги не несе відповідальності за її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, якщо доведе, що в точці обліку такої послуги (в разі укладення індивідуального договору – на межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача) її якість відповідала вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства і договором.

Крім того пунктом 2 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 (далі – Правила), передбачено, що виконавець забезпечує надання послуг, що відповідають кількісним та якісним характеристикам, встановленим нормативам, у межах його майнової належності, визначеної договором.

Згідно з пунктом 10 Правил виконавець повинен забезпечити надання послуги безперервно з гарантованим рівнем безпеки та тиском. Параметри якості питної води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил. Тиск питної води повинен відповідати параметрам, встановленим державними будівельними нормами.

Разом з тим вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення встановлені Державними санітарними нормами та правилами «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затвердженими наказом Міністерства охорони здоров`я України від 12.05.2010 № 400.

Якість питної води, що подається споживачам філії «Інфоксводоканал

Типовий індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

  • Повідомлення

    news img
    19.11.2024

    Чому при знеструмленні насосних станцій можливі перебої з водопостачанням

    Чому знеструмлення насосних станцій призводить до затримок у відновленні водопостачання, навіть за наявності резервних генераторів

  • Тарифи

    news img
    31.05.2024

    Увага! З 01.06.2024 змінюються тарифи

    Змінюються тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення споживачам всіх категорій, окрім населення

  • Відключення

    news img
    20.11.2024

    Увага, аварійне відключення води у частині Приморського району м. Одеса 21 листопада 2024 року!

    Проведення ремонтних робіт на об`єктах водопроводу

  • Події

    news img
    22.04.2024

    Фахівці "Інфоксводоканалу” здали кров для захисників України

    Кров для потреб поранених військових